Chewbacca ligger uppe på blogspot nu och den är som sagt galet tuuuuung:)
Vi saknar fortfarande den andra bandmedlemmen som yrar runt i värmlandsskogarna nånstans just nu :p

KaosVerket - Missing you

Alla som diggar Kaos borde även bli medlemmar i "spara vatten.? duscha hos grannen." på facebook.
Foxen driver den gruppen med sådan stil och finnes att även dom torraste drunknar ;)

Dagens top 5 händelser!
  1. KaosVerket - Chewbacca
  2. Bokat tvätttid till imorgon
  3. Real Madrid knullade Lyon
  4. Bussen till nästa spelning är fixad 
  5. Min dator startade
För alla er som vill se KaosVerket lira Live kommer här en perfekt chans

Nu har jag styrt upp en party buss till Electrofesten i Horten den 3 december. För er som inte vet vart Horten ligger eller vad det är för något, så är det en liten gemytlig stad ca 1h med bil söderut från Oslo i Norge.

Bussen avgår ifrån Göteborg vid 17.00 den 3 december och är framme i Horten 21.30 precis lagom till festen börjar.
Hemresan går när festen slutar vid 07.30 på söndagen den 4 december, och vi är hemma i Göteborg igen vid 12.30

Jag har varit i lokalerna festen kommer vara i, och det är ett Villa Villa kulla hus med allt som det innebär. Två fräcka dansgolv med stora barer i en helt galen planlösning.

För att denna resa ska vara möjlig så behöver vi skrapa ihop minst 40 personer, annars så kommer jag gå back väldigt mycket.
Jag kommer snart sätta ett datum då ni måste ha bestämt er om ni ska med, och då är anmälan bindande. Och betalning kommer att ske i samma veva som det datumet. Jag vill inte riskera att jag står där med en buss och inte har råd att betala den för att människor inte dyker upp. Men det förstår ni nog.

Om det blir så att resan bli inställd för att det blir för få anmälda så får ni givetvis tillbaka alla era pengar.

Pris för resa tur och retur + inträde: 550kr.

Sprid nu detta till alla ni känner så vi kan fylla en buss och festa hela vägen till Horten och tillbaka :)

Vid frågor så skicka ett mail till mig eller ring mig på 0738130732

Med vänlig hälsning
Pierre
------------------------------------------------------------------------------------------
Info om festen:

Länk till evenemanget: www.facebook.com/event.php?eid=212665585467348

Dj’s som är bokade än så länge:

Electric Lane
www.myspace.com/electriclane
Filip Rasch
www.soundcloud.com/filip-rasch
Kaosverket
www.soundcloud.com/kaosverket
Psycat
www.soundcloud.com/psycat
  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen